اطلاعیه
 
روز دانشجو فرصتی برای بصیرت افزایی است/ دانشجویان عنصر فعال جامعه هستند

رئیس دانشگاه پیام نور  گفت: دانشجویان باید روز دانشجو را فرصتی برای بصیرت افزایی و ارتقای سطح آگاهی‌های خود در مباحث مختلف سیاسی و فرهنگی بدانند.
محمود محمدی، با اشاره به اهمیت گرامیداشت روز دانشجو و حوادث این روز مهم، اظهار داشت: به طور کلی باید گفت که روز دانشجو، یادبود و نمادی است برای پاسداشت مقاومت دانشجویانی که در راه مبارزه با استکبار جهانی جان خود را فدا کردند.

وی افزود: دانشجویان، روز دانشجو را فرصتی می‌دانند تا به مطالبه مباحث صنفی خود پرداخته و رفع کم و کاستی‌ها را از مسئولان درخواست کنند اما باید به این نکته مهم توجه داشته باشند که در واقع این روز فقط به بیان مشکلات صنفی دانشجویان اختصاص ندارد.

رئیس دانشگاه پیام نور شهرستان سرباز دانشجویان را عنصر فعال در همه عرصه ها دانست و تاکید کرد: دانشجویان باید روز دانشجو را فرصتی برای بصیرت افزایی و ارتقای سطح آگاهی‌های خود در مباحث مختلف سیاسی و فرهنگی بدانند به خصوص در بحث انرژی هسته‌ای، اقتصاد مقاومتی، مسایل داخلی و بین المللی  که در بسیاری موارد چالش برانگیز است ورود پیدا کرده و از مسئولین مطالبه گری کنند.

وی ادامه داد: روز دانشجو پس از پیروزی انقلاب اسلامی عرصه‌ای برای مطالبات دانشجویان از مسئولان کشور شده که این مطالبات باید در زمینه‌هایی که به درک سیاسی و دست‌یابی اهداف نظام جمهوری اسلامی منجر می‌شود؛ مطرح شود.

محمدی با اشاره به اینکه جنبش‌های دانشجویی وامدار هیج حزب و جناحی نیستند، خاطرنشان کرد: جنبش‌ دانشجویی به دنبال کسب آرمان‌های نظام جمهوری اسلامی است و حضورش در فضای سیاسی کشور تنها به خاطر تحلیل صحیح مسائل است و این جوانان خود را بدهکار هیچ حزبی نمی‌داند تا دچار آسیب‌های سیاست‌زدگی نشود

 
 
امتیاز دهی
 
 

بيشتر